Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Cabaran 30 Hari Blogging : Day 19



Challenge : Kenangan Zaman Kanak-Kanak

Assalamualaikum .sundayy morningg guyss ✌

Hmm tak suka topik ni .mesti korang pelik kan, sebelum ni pun aku ada mention dalam entry yang lepas-2 yang aku takde childhood memories and aku taknak ingat pun betul tak ?

Image result for tumblr childhood memories

okay lah I will tell why . I am an Introvert person . I don't have many friends . since boys in my class always teasing me , I'd really-2 hate them . they called me "anak cina" , "mata cina" which is really sensitive for me , that I couldn't scold them , so I'd just kept for myself 💢💢😒.  hold my anger and end up ignore them .I know they just want to make friends with me but not like that. Huh boys memang macamtu. selalu buat kita sakit hati .

I am not that talkative one . In class also , senyap je . but in any exams, my result was great . I always got number 2 in class. sampai bila-2 pun tak boleh nak kalahkan budak perempuan yang pandai tu .
Teachers gave me attention pun because I'm smart and anak staff sekolah je . rasanya kalau aku takde dua tu, mungkin I get ignored too like the others . 😡

But, walaupun aku seorang yang pasif , luckily ada juga yang nak berkawan . I always stick with two bestfriend .they always beside me through up and down in school . they will scold who teased me , they will buy me food . they accompanied me if my mom pick up me late .they will invite me to their house if my dad habis kerja lambat . they invite me bermalam di rumah in weekend . bawak ronda-2 kampung . also, not forget to mention there's a girl yang nak berkawan jugak dengan aku . tapi takde lah serapat dua orang tadi . but I still remembered her .

always tell myself that I'm so lucky to have them seriously . A person with passive and introvert attitude, you boleh imagine tak betapa susahnya nak cari kawan time tu ? baru nak masuk sekolah, yelah sekolah rendah kan. dengan perangai pun banyak yang pelik . and bukan budak kampung sana . I am so grateful .


To Ain and Madiana, also to Linda , I always grateful to have you guys . terima kasih sudi berkawan dengan aku . seriously from bottom of my heart, kalau takdak hangpa, aku mesti tak semangat nak pegi sekolah :( takdak kawan , asyik study je ,mesti stress kan . thanks always cheered me up . I LOVE YOU GUYS .let's gather again 💕💕

much love,
faradila ♥


Blogger AsyaAmin said...

jom jadi kawan kitaaaaaa ;)

 
Blogger zeera lily said...

don't be sad ok, chill

 

Post a Comment