Farah 'Adila
Girlies in De House ♥
refresh profile fav blog recipes tips review



established 2011
FROM A GIRL TO A LADY
FROM SINGLE TO MARRIED ☺
Alhamdulillah Allah bawa awak kesini untuk berkenalan dengan saya . Terima kasih ☺

FOR ANY COLLABORATION, REVIEW AND ADVERTORIAL CONTACT ME AT
✓ email: syadila11@gmail.com
✓ whatsapp: 0182894220
✓ ig : @farahadila96






SPM 9A
MASUK U
SPA (KKM)
KERJA TETAP
KAHWIN



Surat Buat Ana








 A friend is someone who understands your past, believes your future, and accepts you today just the way you are.




Assalamualaikum ,

Ana,

Ingat tak first masuk kolej kita dah saling kenal .first kita tegur masa lepas solat . hehehe . lepastu orientasi group yang sama . dalam hati "ohh satu group dengan ana pakai telekung hijau tu.yeyeay nasib baik ada jugak yg kenal". lepastu kan dah habis orientasi, kita masuk Dewan Anggerik then time tu dorang bahagikan kumpulan. hang duduk sebelah aku time tu .siap selfie lagi tapii sory, gambar dah hilang 😭 aku kumpulan A, hang kumpulan C so kita terpisah 💔 .sampai laa kita tahu yang kita sama-2 dapat PLA negeri Perak . aku tak ingat sape cari sape haha .


Tik Tok Tik Tok . 1 Tahun 6 Bulan .

3 bulan kita sama-2 di Primary Care. then kita start dah berpisah. hang pakar sini. aku pakar situ . kenapa lah depa tak pernah letakkan kita sekali huwaaa💧 kita pergi mana-2 pun mesti orang kata kembar lah , sama lah, pelik-2 . iyelah kita ni pendek dah sama , kecik pun dah sama . tu kot orang konfius sangat . hehe .lepasni takde dah yang konfius kot, kita dah takde kat KP .


aku pun tak pandai nak sweet-2 tapi aku nak cakap bebanyak-2 TERIMA KASIH sebab sudi berkawan dengan aku selama kita praktikal ni . susah senang bersama . banyak tolong aku setiap kali aku perlukan bantuan . layan perangai pelik aku .


Ana, admit lah weh hang yang banyak tolong aku sebenarnya . keluar merayau hari jumaat naik moto .ehh lepasni jangan bawak moto laju-2 cilok-2 tau . ingat hang tu pompuan .tampaq satgi naya jaa 💢 💢 .
sebenarnya jujur dari hati aku nak mintak maaf sangat-2 sebab tak banyak masa luangkan dengan hang . takde nak keluar sesama hujung minggu . setiap kali hang cakap hang craving itu ini and cakap nak makan lepas balik keja , sedih sangat sebab aku tak dapat nak temankan hang makan sampailah hang pegi makan sorang-2 .tengok gambar makanan dah licin dah hang balun  😌 .

Ana , walaupun lepasni maybe lah kita tak serapat sekarang, aku nak hang tahu aku sayang sangat-2 kat hang . kita protect each other macam siblings. nanti aku tengok hang dari jauh jelah kat kolej .tengok hang bergelak dengan orang lain. oke sedih tak ? haha .teruskan minat hang . pedulikan apa orang kata .jangan lupa aku pulak weh . kalau tengok aku duduk sesorang tu jangan lah buat muka pelik and kesiankan aku pulak . buat biasa sudah hahaha .


I just want you to know that through everything, I'll be there. and years from now, I hope we're still in each other's lives .


love,
faradila ♥




Post a Comment